تعرفه قرارداد پشتیبانی شبکه و سرور

بسیاری از سازمان ها، شرکت ها و ادارات و همچنین آموزشگاه ها و موسسات آموزشی در سطح شهر تهران موجود هستند که برای این گونه سازمان ها وجود یک شبکه کامپیوتری دیگر به یک الزام تبدیل شده است. اما وقتی شبکه کامپیوتری در سیستم یک سازمان وجود داشته باشد بدین معناست که خرابی و از کار افتادن آن هم باعث اختلال اساسی در کار سازمان می شود. پس واضح است که نیاز به شرکت پشتیبان شبکه های کامپیوتری برای ارائه خدمات پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری کاملا حس می شود. از این رو باید با تعرفه قرارداد پشتیبانی شبکه و همچنین خدماتی که باید به کارفرما توسط شرکت پشتیبان شبکه ارائه شود به خوبی آشنایی داشته باشید.

اول از همه باید به خوبی در قرارداد ذکر شود که چه خدماتی توسط شرکت عصر داده ایتوک به شرکت کارفرما ارائه خواهد شد. شبکه دارای قسمت های مختلفی از جمله سرور و سایر کامپیوترهای متصل و همچنین وسایل جانبی مانند چاپگرها می باشد که همه این وسایل در معرض اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری قرار دارند. یک شرکت پشتیبان شبکه باید به خوبی در قبال هزینه ای که دریافت کرده است، خدمات پشتیبانی سریع را به کارفرما ارائه نماید، تا کارفرما در خصوص قرارداد پشتیبانی شبکه رضایت کافی داشته باشد.

در قرارداد پشتیبانی شبکه باید، تعهدات شرکت پشتیبانی کننده به کارفرما در زمینه شبکه رایانه ای (شامل ارتباطات اینترنتی و سرویس های راه اندازی شده)، پشتیبانی و نگهداری سرورها و کلاینت ها و سایر تجهیزات شبکه (شامل سوییچ ها و مودم ها) و سایر خدمات نرم افزاری و سخت افزاری درج شود. همچنین تعهدات کارفرما در چارت های زمان بندی شده نیز باید در قرارداد ذکر گردد که حقی از هیچ یک از طرفین قرارداد ضایع نشود. همچنین کارفرما باید تعهداتی دهد که خللی در کار پشتیبانی شبکه ایجاد نکند. به عنوان مثال کارفرما بدون هماهنگی مجری مجاز به نصب نرم افزار یا اعمال تغییرات روی سرور نخواهد بود. در اختیار قرار دادن یک رایانه در محل کارفرما برای انجام امور پشتیبانی از موارد دیگری است که معمولا از تعهدات کارفرما در قرارداد می باشد. حمل دستگاه های معیوبی که امکان تعمیر در محل کارفرما ندارند به محل پیمانکار و برگشت آن نیز معمولا تعهد کارفرما در قرارداد است. همچنین کارفرما برای امور محوله به مجری اکانت ادمین را در اختیار مجری قرار می دهد. بدیهی است که در پایان مدت اجرای قرارداد، مجری اکانت ادمین و سایر اطلاعات لازم را به کارفرما ارایه خواهد داد.

 

 

 

 

 

 

و اما حقوق یک کارشناس متخصص در شبکه چقدر می‌باشد؟

 

به طور میانگین حقوق خالص یک کارشناس پشتیبان شبکه که به صورت تمام وقت فعالیت می‌کند چیزی بین ۲.۵۰۰.۰۰۰ تا ۲.۷۰۰.۰۰۰ می‌باشد. برای استخدام این متخصص علاوه بر این مبلغ باید هزینه‌های مازاد را نیز درنظر داشته باشید، مانند هزینه‌ی مالیات، بیمه، عیدانه، سنوات و غیره. به طور کلی میتوانید از فرمول زیر برای محاسبه‌ی حقوق کارشناس شبکه استفاده کنید: ۱.۶* حقوق خالص دریافتی = حقوق نهایی بنابراین کارشناسی که درامد ماهیانه‌ی آن ۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان است، حقوق نهایی‌اش برابر با ۴.۸۰۰.۰۰۰ خواهد بود.

 

تعرفه پشتیبانی شبکه

 

شاید بارها برایتان سوال پیش آمده باشد که رنج قیمتی تعرفه‌های خدمات پشتیبانی به چه صورت است و چگونه میتوانید هزینه‌‌های پشتیبانی یک شبکه را محاسبه کنید. احتمالا بارها به دنبال جواب این سوال خود بوده‌اید و اختلاف قیمت‌های موجود در سایت‌ها شما را مردد و سردرگم کرده باشد.

ما در این مقاله قصد داریم هرگونه شک و شبه در این زمینه‌ را برطرف کنیم و هرآنچه در مارکت پشیبانی و خدمات یک شبکه باید بدانید را برایتان شفاف سازی کنیم. پس یک بار برای همیشه حوصله به خرج دهید و تا انتهای مطلب ما را همراهی فرمایید.

به صورت کلی محاسبه تعرفه پشتیبانیشبکه به عوامل بسیاریبستگی دارد که باید توسط تیم پیمانکار شبکه مورد ببرسی قرار گبرد تا مبلغ دقیق را به شما ادائه دهد.

عواملی مثل متراژ محل مورد نظر، تجهیزات مورد نظر، زمان اجرای راه اندازی شبکه و… بقیه مواردی که در این موضوع مهم هستند .

به همین منظور شما همراهان عزیز می توانید برای اطلاع دقیق از تعرفه پشتیبانی شبکه با کارشناسان ما تماس بگیرید و جواب سوالات خود را بگیرید !