وبلاگ
چرا اینترنت TD-LTE بهترین اینترنت خانگی است؟
یکی از اصلیترین دغدغههای کاربران اینترنت ثابت در ایران، داشتن دسترسی به اینترنت پرسرعت و بدون قطعی است؛ مشکلی که این روزها با توجه به دو برابر شدن میزان مصرف اینترنت ثابت در کشور به علت افزایش مدت زمان حضور افراد در خانه، کاربران اینترنت را با مشکلاتی جدی روبرو کرده است. در حقیقت شناخت ویژگیهای اینترنت خانگی پرسرعت و با کیفیت، تبدیل به یک مساله مهم برای هر یک از خانوادههای ایرانی شده است.
بررسی تکنولوژیهای ارائه اینترنت در ایران و شناخت کافی از مشکلات موجود در هر یک از فناوریهای معرفی شده، به کاربران اینترنت کمک میکند تا فناوری و سرویس اینترنت خانگی مناسب را انتخاب کنند. باید دقت داشت که اینترنت خانگی ویژگیهای خاص خود را میطلبد و این موضوع سبب میشود که اینترنت موبایل یا اینترنت 4G به عنوان جایگزین، پاسخگوی نیاز مشترکین خانگی نباشد.
اینترنت پرسرعت با کیفیت
همانطور که در ابتدای متن اشاره کردیم، این روزها با توجه به افزایش ۱۰۰ درصدی میزان استفاده کاربران از اینترنت در ایران، شبکه دچار افت سرعت محسوسی شده است. شاید بتوان افت سرعت را مهمترین مشکل این روزهای کاربران اینترنت همراه و ثابت در ایران دانست. در مورد علت افت سرعت در شرایط افزایش مصرف، نظرهای مختلفی بیان میشود اما وزیر ارتباطات در نشست روز جهانی ارتباطات، مهمترین و اصلیترین علت افت سرعت در شبکه اینترنت ثابت کشور را غالب بودن تکنولوژی ADSL در بخش اینترنت خانگی بیان کرد. فناوری ADSL سالها است که در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا جای خود را به فناوریهای جدیدتر و پیشرفتهتر از جمله تکنولوژی TD-LTE داده است. TD-LTE به عنوان اینترنت ثابت بدون نیاز به خط تلفن، دسترسی به اینترنت را با سرعت دانلود تا ۴۰ مگابیت بر ثانیه در اختیار مشترکین قرار میدهد. همچنین بسیاری از کاربرانی که مشکل انتظار برای خالی شدن پورت مخابراتی را دارند، میتوانند با استفاده از TD-LTE، اینترنت بیسیم را برای خانه خود فراهم کنند.
بهترین پشتیبانی اینترنت
یکی از مزایایی که کاربران باید برای انتخاب بهترین اینترنت خانگی به آن توجه داشته باشند، سرعت و عملکرد تیم پشتیبانی شرکت ارائه دهنده اینترنت است. بسیاری از کاربران طی شبانهروز به علت طولانی بودن صف انتظار برای ارتباط با کارشناس پشتیبانی، با مشکلات جدی مواجه میشوند. شرکت ارتباطات مبیننت بهعنوان یکی از مجموعههای صاحب گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرفکننده، چندین راه مختلف را برای رسیدگی به مشکلات کاربران پیشبینی کرده است. مشترکین مبیننت میتوانند به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته با شماره ۱۵۷۵ تماس بگیرند و یا از طریق فرم صدای مشتری و چت آنلاین وبسایت مبیننت، در کوتاهترین زمان ممکن با کارشناسان پشتیبانی ارتباط برقرار کنند. همچنین کارشناسان مبیننت در شبکههای اجتماعی گوناگون از جمله اینستاگرام و توییتر، پاسخگوی سوالات مشترکین هستند. دریافت «تندیس و نشان رضایتمندی مشتری» از همایش «بزرگان رضایتمندی مشتری» و همچنین دریافت عنوان «بهترین اینترنت TD-LTE در ایران» از نظر مشترکین در دوره اخیر، از موفقیتهای مبیننت در زمینه ارائه خدمات پشتیبانی مناسب است.
راهنمای خرید سرویس TD-LTE مبیننت
کاربران اینترنت میتوانند به راحتی و از روشهای مختلفی سرویس TD-LTE مبیننت را تهیه کنند. برای آشنایی با انواع روشهای خرید سرویس TD-LTE میتوانید از طریق مراجعه به صفحه اصلی سایت ما نسبت به خرید سرویس جدید اقدام فرمایید.
در انتها طی بررسیهای انجام شده میتوان با اطمینان ادعا کرد که فناوری TD-LTE بهعنوان یکی از بهروزترین تکنولوژیهای ارائه اینترنت در ایران، سرعت دانلود ۱۰ برابر سریعتر را نسبت به ADSL در اختیار مشترکین قرار میدهد. مشترکین برای دریافت سرویس TD-LTE دیگر نیازی به پورت مخابراتی ندارند و میتوانند با ثبتنام آنلاین، سرویس مبیننت را دریافت کنند. پینگ بسیار پایین سرویس TD-LTE مبیننت سبب شده است که این سرویس، مناسب گیمرها باشد. همچنین آن دسته از کاربرانی که اینترنت مبیننت دارند میتوانند اینترنتی مقرون به صرفه را با حجم مطلوب و سرعت بالا تهیه کنند.