دسته‌بندی نشده

نحوه ثبت سفارش مودم های مبین نت به چه صورت است؟

خرید و ثبت سفارش مودم مبین نت چگونه است ؟

پس از انتخاب مودم و بسته طرح اولیه و چک کردن تحت پوشش دهی دکل مبین نت توسط کارشناسان مربوطه ،  برای خرید مودم مبین نت مدارک زیر مورد نیاز است

عکس کارت ملی /شماره شناسنامه / ادرس و کدپستی / شماره ثابت /شماره همراه که بنام کارت ملی میباشد

پس از ارسال مدارک خود در واتس اپ یا ایتا کارهای فعال سازی و راه اندازی مودم شما شروع میشود که حداکثر  یک ساعت الی یک ساعت و نیم زمان بر است

در مرحله بعد که مدارک شما ثبت میشود لینک پرداخت از سمت خود مبین نت به صورت اتوماتیک پیامک میشود.

برای اطلاعات بیشتر با شماره  ۲۲۷۹۸۹۵۳  -۰۲۱ تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید